Tak. Dokonanie zakupów w sklepie internetowym MILL’S jest możliwe tylko po rejestracji i założeniu konta.
W przypadku zapomnienia lub utraty hasła do konta w sklepie internetowym MILL’S prosimy o skorzystanie ze standardowej metody – zmiany hasła za pośrednictwem podanego, w trakcie rejestracji maila.
Zamówienia realizujemy ,za pośrednictwem firmy kurierskiej Cosico, w ciągu 10 dni roboczych.
Jakie są koszty dostawy przesyłki?
Tak. Za dodatkową opłatą zakupione ubrania pakujemy na ekskluzywny prezent. Koszt pakowania to 15 zł.
Tak. Prowadzimy sprzedaż stacjonarną w naszym showroomie w Warszawie. Showroom zlokalizowany przy ulicy Szaserów 38 jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00. Przed wizytą prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 692 .